Pro Expert

Ne gasesti si pe: Facebook
 
 

 


Leadership
Construirea şi conducerea echipelor

Managementul proiectelor

Comunicare

Negociere

Managementul conflictelor

Abilităţi de prezentare

Managementul timpului şi al stresului

Coaching

Rezolvarea de probleme

Putere şi influenţă

Managementul schimbării



 

Managementul conflictelor

O organizaţie înseamnă: interese diferite, păreri diferite, joburi diferite, într-un cuvânt persoane diferite, dar care lucrează în acelaşi mediu ore bune pe zi. Oriunde există alegere există şi cale liberă pentru un potenţial conflict. Cel mai important este ca oamenii să ştie ce să facă pentru ca acesta să nu capete proporţii necontrolate şi să nu le afecteze performanţa în muncă. Reprimarea şi înăbuşirea conflictului nu este întotdeauna cea mai bună soluţie. O gestionare eficientă va duce la eliberarea tensiunilor acumulate şi la restabilirea unei atmosfere de lucru guvernate de detaşare emoţională, respect şi înţelegere reciprocă. 

Dintre aspectele tratate:

  • Surse de conflict
  • Tipuri de conflicte
  • Efecte pozitive şi negative în urma conflictelor
  • Strategii în managementul conflictelor 
  • Rezolvarea conflictelor interpersonale prin colaborare
 
Prelucrare date personale Anunturi achizitii !!!