Pro Expert

Ne gasesti si pe: Facebook
 
 

 


Leadership
Construirea şi conducerea echipelor

Managementul proiectelor

Comunicare

Negociere

Managementul conflictelor

Abilităţi de prezentare

Managementul timpului şi al stresului

Coaching

Rezolvarea de probleme

Putere şi influenţă

Managementul schimbării



 

Comunicare

Transmiterea informaţiei se face în cea mai mare parte prin limbaj. Indiferent că ne place sau nu, conversaţiile fac parte din viaţa noastră. E vital pentru noi ca indivizi, dar şi pentru organizaţie, să comunicăm eficient. Obiective, informaţii, norme, proceduri, decizii, toate trebuie să circule orizontal şi vertical. Cu toate că poate părea ceva banal, de multe ori oamenii se confruntă cu blocaje, neînţelegeri, dificultăţi în transmiterea unui mesaj. Urmând acest training, participanţii vor afla care sunt tainele unei comunicări eficiente, indiferent de contextul în care aceasta are loc, cum să asculte şi să se facă ascultaţi, cum să ofere şi să primească feedback etc. În câteva cuvinte: să ştie să comunice eficient pentru a înţelege şi a fi înţeleşi.

Dintre aspectele tratate:

  • Comunicarea verbală şi nonverbală
  • Ascultarea activă
  • Feedbackul
  • Formularea întrebărilor
  • Pasiv, asertiv, agresiv în comunicare
 
Prelucrare date personale Anunturi achizitii !!!